Week 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ruth Opstal - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ruth Opstal - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Ruth

Blijf op de hoogte en volg Ruth

19 Maart 2016 | Curaçao, Willemstad

Week 6, de laatste week voor de vakantie! Deze week leek wel een eeuwigheid te duren! Dit komt waarschijnlijk omdat Pieter (mijn vriend) zaterdag naar Curaçao komt en ik niet kon wachten om hem weer te zien.

Op dinsdag heb ik na school bouwvergadering gehad. In de bouwvergadering zijn een aantal punten besproken; paasontbijt, thema ruimte, Curaçao filmfestival, inventarisatie en koningsspelen. Verder zijn er nog een aantal punten besproken waar ik geen bijdrage aan kon leveren.

Omdat ik na de vakantie 2,5 week aaneengesloten lessen ga verzorgen, valt ook de organisatie van het nieuwe thema onder mijn verantwoordelijkheid. Hier ga ik na de vakantie met mijn mentor voor zitten en overleggen hoe ik dit het beste vorm kan geven.

Op vrijdag hebben we paasontbijt gehad. Alle kinderen namen eten en drinken mee en het was ontzettend gezellig. Tijdens dit ontbijt kregen we de uitslag wie de 'leukste juf van Curaçao' is. In het geheim hadden de groep en ik, juf Kim (mijn mentor) opgegeven. Uiteindelijk heeft ze de 4e plaats behaald, het was dus dubbel feest op deze dag!

De rest van de week is prima verlopen, op vrijdag is er bezoek voor Inez aangekomen en zijn Lieke, Steffie en ik de vakantie in gaan luiden op het Wilhelminaplein.

Aankomende twee weken heb ik vakantie, in mijn volgende verslag kun je lezen wat ik in deze twee weken allemaal heb gedaan.

Groetjes, Ruth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2016

Week 11

18 April 2016

Week 10

12 April 2016

Week 9

03 April 2016

Week 7 + 8

19 Maart 2016

Week 6
Ruth

Mijn naam is Ruth, ik ben 21 jaar en ik studeer aan de PABO in Eindhoven. Ik volg op dit moment de minor Experience Abroad. Dat betekent dat ik voor drie maanden stage loop in het buitenland, in mijn geval op Curaçao. In mijn blog beschrijf ik zoveel mogelijk van wat ik de komende drie maanden tegenkom m.b.t. mijn ervaringen in het dagelijkse leven als mijn ervaringen als stagiaire op Het Klein College (basisschool op Curaçao). Alvast bedankt voor het lezen!

Actief sinds 16 Feb. 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 2562

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: